الاثنين، 7 يونيو 2010

تهــيــيـــــس




الله يخرب بيت


الـ ISA 2000

ويخرب بيت دي شبكة قديمة


إلحقووووووووووووووني


مين يشتري مني
.
قلبي اللي جنني


أديته الحنان ألوان


وسقيته م النني


عشق القلوب غية


محتاج لحنية


لو شوفته بأسية


كان شرد مني

هناك 19 تعليقًا:

  1. ههههههههههههههه

    الحر تاعب الكل ... لكن تهييسك برضو شعر صعيدي مأثور :)

    تحياتي

    ردحذف
  2. هههههههههههههههههههههههه

    هى الشبكه تعباك للدرجاتى

    وياعنى بعد ماتعبت قلبك ماعاك وهارته اشعار جاى عايز تبيعه ياسيدى دى العشره ماتهونش بردو

    زجلك مايقلش حلاوه عن شعرك
    دا غير ان دمه خفيف

    ردحذف
  3. ههههههههههه

    فى قلوب بتتباع ياجدعان
    والنبى خد قلبى اعرضه معاك

    وبالنسبه لقلبك الا بتبيعه ده انا هاخد فكره الاول

    >>>>>>>>

    بعيد عن كل ده بقه ميرسى ياعمنا على التنفيض انا مش فاهمه ردك عليا من قبل

    تحياتى

    ردحذف
  4. هههههههههههههههههههههههه

    يا خبر ابيض استاذ احمد بيهيس ده الحر ما سبيش حد على حاله

    اسمحلى اشترك معاك فى التهيس ده

    واقول

    حد عايز قلب فاضى ؟؟

    دمت مبدعا

    ردحذف
  5. ههههههههههههه

    كلمات جميلة بجد يا احمد ومرحة

    ردحذف
  6. ههههههههههههههههههههههه

    الله يخرب بيت اللزقه ههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  7. هههههههههههههههه

    ماهذا التهييس الذى ارى

    بس دا تهييس عاقل قوى ياعم

    ههههههههههههههه

    لا قلبك مش تبيعه بس ممكن تأدبه

    بانك تحرمه من الاكسبرسو لحد ما يعقل

    ردحذف
  8. لو بتعرضه للبيع بجد
    يبقى لازم تقول
    ايه مواصفاته ومميزاته
    علشان تلاقى مشترى يستاهل

    تصدق بايه انه فعلا تهيسسسسس صعايده

    على فكره يا احمد انا بصيت ورايا على مسافه ثلاث ساعات ملقتكش

    تقبل مرورى يا صعيدى

    ردحذف
  9. سلامو عليكو..
    شعرك مختلف شكلا وموضوعا المرة دى.
    بس نسيت تقول فى الاخر (وعجبى)
    لك تحياتى

    ردحذف
  10. تغيير
    ولا
    تهيس
    يا استاذ احمد
    جميله

    ردحذف
  11. هههههههههههههه..أنت مشكلة ياصعيدي.

    ردحذف
  12. هههههههههههه

    ربنا يسمحها ههههههه

    ردحذف
  13. ISA 2000
    هو ايه ده
    بس تهييس جميل وجديد
    تحياتى

    ردحذف
  14. انا اشتري احاسيس قلبك المفعم بالشاعرية و الغرام

    و لكنني لا املك الثمن فهو لا يقدر بمال و لاتقدر عليه الا قلوب قوية قادرة

    فلن تجد له من مشتري ابدا

    وحشتني

    تحياتي

    ردحذف
  15. أنا مش هأسيبك في حالك ولا زم أخلي صورتك قبيحة عند الناس وأنا بحذرك وكمان هأفضل ورا تعليقاتك عند الناس واكتب بدالك طلب اضافة عند الناس وهاخليك منزظرك مش كويس أنا عارف انك هتتجنن وتعرف مين أنا ما تحاولش مش هتعرف



    ههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههه
    ههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  16. حتي اسأل أصحاب المدونات اللي بيدخلوا عندك البنات

    كلهم طلبتلك عندهم اضافة علي الايميل بتاعهم

    ردحذف
  17. ههههههههههه

    لسه ملقتلوش مشتري
    أنا قولت أتأخر شويه في الرد
    أشوف هتبيعه لمين
    بس شكلك مش هتقدر تبيعه أبدا

    أحلى جنان هو جنان القلوب

    أسعدك الله ياشاعرنا

    ردحذف
  18. ممكن اعرف ايه الشبكه دى؟

    ردحذف
  19. معلش غير معروف دا حد مؤذى جداااا ومش كويس وشكله وحش اوووى
    ولو فى طار او فى مشكله مش اسلوب يتحل بيه الموضوع خالص
    اتمنى يكبر ويعقل
    انا مش هقول انا مين انا شخص عادى بقول ال فى ضميرى وغير متحيز لحد
    تقبل مرورى

    ردحذف

مرحبا بكم دائما